Thursday, June 21, 2012

Daily Routine

Apa rutin harian aku dalam cuti hampir 2 bulan ni?

6.30 Pagi: Solat subuh.

source : google

6.35 pagi: Tido semula.

source : google

10.00 pagi: Bangun tido dan jemur kain.

source : google

10.30 pagi: Basuh pinggan.

source : google

10.45 pagi: Ikat dan buang sampah.

source : google

11.00 pagi: Mandi.

source : google

11.15 pagi: Pergi pasar.

source : google

11.45 pagi: Baca paper.

source : google

12.00 tengahari: Sambil tunggu mak balik masak dari sekolah, tengok National Geographic.

source : google

2.00 petang: Mak balik masak. Boleh makan. Yeay!

source : google

2.30 petang: Main Plant vs Zombies.

source : google

3.30 petang: Tido. 

source : google

6.00 petang: Bangun tido dan angkat kain.

source : google

7.00 petang: Mandi.

source : google

7.15 petang: Pergi masjid.

source : google

9.15 malam: Balik dari masjid dan makan malam.

source : google

9.40 malam: online.


source : google

12.00 tengah malam: Main Plant vs Zombie.

source : google

2.30 pagi: Lepak tengok bola dekat Corner Lot.

source : google

3.40 pagi: Tamat first half. Makan lagi.

source : google

4.30 pagi: Bola dah habis. Balik rumah, Online lagi.

source : google

5.30 pagi: Mandi.

source : google

5.45 pagi: Tido.

source : google

6.00 pagi: Bila mak kejut sembahyang subuh.

source : google

Oh, indahnya hidup aku sepanjang cuti ni. HAHA. Aku masih ada beberapa minggu untuk menjalani kehidupan yang indah begini. Ermm, apa aku nak buat esok ya? 

Oh ya, aku harap adik perempuan aku pulang bercuti secepat mungkin, at least masa yang aku kena guna untuk buat kerja-kerja rumah waktu pagi tu dapat aku gunakan untuk main game Plant vs Zombies dengan lebih kerap. Yeah!

P/s: Aku paling suka gambar brader untuk foto makan tu. Expression muka dia memang betul-betul tunjukkan gaya tak sabar nak makan. Harap-harap satu hari nanti aku dapat berkenalan dengan dia. HAHA.

No comments:

Post a Comment

Bintang